Livet på halvlandet

torsdag 1 maj 2014

Första maj.....

Solsken, blåst och hagel.
En strålande vårdag som spegla sig i droppen i en Daggkåpa...
 
 
...och droppen ser ut att sväva.
 

Upplagd av Unknown kl. 17:03
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Etiketter: Foto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)
ireland vpn india vpn

En kvart utanför en större stad lever jag mitt liv på mitt bästa sätt, en dag i taget

Visa hela min profil

Bloggarkiv

  • ►  2016 (1)
    • ►  maj (1)
  • ►  2015 (1)
    • ►  maj (1)
  • ▼  2014 (38)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (5)
    • ►  september (5)
    • ►  augusti (2)
    • ►  juli (2)
    • ►  juni (5)
    • ▼  maj (7)
      • Fototriss del 262: From where I stand
      • Fototriss del 260: Tomt
      • Året med staketet - maj
      • Fototriss del 259: Blommor - TÄVLING!
      • Humlan.....
      • Fototriss del 258: Så här ser det ut där jag är...
      • Första maj.....
    • ►  april (4)
    • ►  mars (2)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (2)
  • ►  2013 (34)
    • ►  december (3)
    • ►  november (7)
    • ►  oktober (8)
    • ►  september (5)
    • ►  augusti (4)
    • ►  juli (2)
    • ►  juni (5)

Gamla bloggar

  • Som Jag Ser Det
  • Fur Real
ireland vpn | india vpn
Temat Bildfönster. Använder Blogger.