Livet på halvlandet

lördag 6 juli 2013

Lördag

Vad tusan är detta för växt?
Kan knappast vara något som växer vilt, flera meter högt, mörkgrön stam/stjälk som likna bambu (om man kisar) :)


Upplagd av Unknown kl. 19:13 2 kommentarer:
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

torsdag 4 juli 2013

Fototriss del 225: M som i...

Måsar...kan ses som en plåga men dock ingen sommar utan
mera fototriss här

Upplagd av Unknown kl. 18:44 4 kommentarer:
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Etiketter: Fototriss
Senare inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Inlägg (Atom)
ireland vpn india vpn

En kvart utanför en större stad lever jag mitt liv på mitt bästa sätt, en dag i taget

Visa hela min profil

Bloggarkiv

  • ►  2016 (1)
    • ►  maj (1)
  • ►  2015 (1)
    • ►  maj (1)
  • ►  2014 (38)
    • ►  november (1)
    • ►  oktober (5)
    • ►  september (5)
    • ►  augusti (2)
    • ►  juli (2)
    • ►  juni (5)
    • ►  maj (7)
    • ►  april (4)
    • ►  mars (2)
    • ►  februari (3)
    • ►  januari (2)
  • ▼  2013 (34)
    • ►  december (3)
    • ►  november (7)
    • ►  oktober (8)
    • ►  september (5)
    • ►  augusti (4)
    • ▼  juli (2)
      • Lördag
      • Fototriss del 225: M som i...
    • ►  juni (5)

Gamla bloggar

  • Som Jag Ser Det
  • Fur Real
ireland vpn | india vpn
Temat Bildfönster. Använder Blogger.